М&М’S. ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ

Ինչպե՞ս են ստեղծվել փոքրիկների ամենասիրելի կոնֆետները:

1749
m&m-5

Internest.am-ը ներկայացնում է շատ սիրելի M&M’ s կոնֆետների ստեղծման ու հաջողության հետաքրքիր պատմությունը։ 

1902 թվականին Ֆրանկլին Մարսը, որն ավելի շատ հայտնի էր որպես Ֆրենկ Մարս, հիմնում է ընտանեկան բիզնես ու սկսում զբաղվել կոնֆետների արտադրանքով։
1911 թվականին հիմնում է Mar-O-Bar ընկերությունը, որը հետագայում վերանվանվում է՝ դառնալով Mars Candy Company։ Նա ստեղծում է այնպիսի կոնֆետներ, ինչպիսիք են Milky Way-ն ու Snickers-ը։ Մի քանի տարի անց արտադրվում են Тhree Musketeers (երեք հրացանակիրներ) անվանումով կոնֆետները։
Հետագայում Ֆորեսթ Ֆրանկի որդին մուտք է գործում ընտանեկան բիզնես, սակայն հայրը նրան ուղարկում է Եվրոպա, որպեսզի ղեկավարի ընկերության գործունեությունը։ Հենց այնտեղ էլ Ֆորեսթը տեսնում է, թե ինչպես են զինվորները Իսպանական քաղաքացիական պատերազմի ժամանակ ուտում շոկոլադե կոնֆետներ՝ պատված շաքարի պինդ շերտով։ Դրանից հետո Mars Candy ընկերությունը սկսում է արտադրել կոնֆետներ, որոնք մուտք են գործում նաև եվրոպական շուկա։
Ֆորեսթ Մարսը ստեղծում է մի բաղադրատոմս M & M- ի համար։ Նա համագործակցության առաջարկ է անում Բրյուս Մյուրիին, և 1941 թվականին M & M-ը ներկայացվում է հասարակությանը։

M & M անվանումը պայմանավորված է Մարս և Մյուրե անունների սկզբնատառերով։ Նրանք մեծ հաջողություն ունենում բիզնեսում՝ ընկերությանը բերելով միլիարդների հասնող եկամուտ։

m&m 2Շոկոլադե կոնֆետներն ունեին 6 տարբեր գույներ՝ շագանակագույն, դեղին, նարնջագույն, կարմիր, կանաչ և մանուշակագույն։ Իր տարածվածությամբ այն կարելի է համեմատել ամբողջ աշխարհում հայտնի Nutella շոկոլադե մածուկի հետ։
1942 թվականին այս շոյոկադի արտադրանքը կազմում է շաբաթական 60000 կգ։ Պատերազմի ավարտին այն կազմում էր շաբաթական 120000 կգ։ Սկզբնական շրջանում կոնֆետներն ուղարկվում էին զինվորներին, իսկ 1946 թվականից հասանելի է դառնում հասարակության ավելի լայն շերտերին։
1950 թվականին բոլոր կոնֆետների վրա հայտնվում է արդեն բոլորին հայտնի «М» տառը։ Հաջողությունը դեռ շարունակում է ուղեկցել նրանց, ցուցադրվում են կոնֆետները գովազդող հոլովակներ և կոնֆետները շարունակում են լինել շուկայում առաջատար։

m&m 31954 թվականին արտադրվում են նաև արախիսով M & M-ներ և այդ ժամանակ արդեն տառերը սև տառերը փոխարինվում են սպիտակով։ 1958 թվականին կոնֆետների արտադրանքը հասնում է շաբաթական 500 տոննայի, ինչն արդեն իսկ գերազանց ցուցանիշ էր։
1981 թվականին կոնֆետներն ընդգրկվում են տիեզերագնացների համար նախատեսված սննդակարգի ցուցակում։
1984 թվականին այս ընկերությունը դառնում է Լոս Անջելեսում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի պաշտոնական հովանավորը։
1980-ական թվականներին ընկերությունը մուտք է գործում եվրոպական ու ավստրալական շուկաներ։
1988 թվականին սկսում են արտադրվել նուշով կոնֆետներ՝ նախատեսված Սուրբ Ծնունդի և Սուրբ Զատիկի համար, որոնք իրենց տարածվածության շնորհիվ 1922 թ-ից սկսում են վաճառվել կլոր տարի։

m&m 41990-ական թվականները նշանավոր էին ընկերության համար, քանի որ արտադրվում են գետնանուշով ու սերուցքով կոնֆետներ՝ նախատեսված երեխաների ու տարբեր տարիքի մարդկանց համար։
2000 թվականին M & M-ն իրեն հայտարարում է 2000-ականների պաշտոնական կոնֆետ ու փաթեթի վրա տպագրվում է «ММ 2000» հռոմեական թվանշաններով։ 2008 թվականին ընկերությունը սկսում է արտադրել «Պրեմիում M & M» կոնֆետներ՝ 5 տարբեր համերով՝ շոկոլադ-նուշ, անանուխ-շոկոլադ, սուրճ մոկկո, ազնվամորի-նուշ, եռաշերտ շոկոլադ (կաթնային, սև, սպիտակ):
Ընկերության գլխավոր նպատակներից մեկը ցածր կալորիականությամբ կոնֆետներ արտադրելն է։

In this article


Join the Conversation