Աշխարհում տասնյակ հազարավոր մարդիկ կարծում են, որ Google-ում աշխատանքը լավագույն բանն է, որ կարող է պատահել իրենց կյանքում: Դե ինչ, առաջարկում ենք պարզել, թե ինչու է այդպես:
Google-ի անձնակազմի մոտիվացիան է գլխավոր պատճառը, որ մենք ամեն օր մեր համակարգչի էկրանին նայում ենք հենց այդ գրությանը:
Մարդկային ռեսուրսների կառավարման այսպիսի սկզբունքներ Google-ը ստիպված եղավ որդեգրել, որովհետև 2005-2010 թվականներին Facebook-ը կարողացավ դեպի իրեն գրավել Google-ի ավելի քան 500 աշխատակցի, որոնց թվում էին Չեդ Հարլին (YouTube-ի ստեղծողը), Էնդի Ռուբինը (մոբայլ սարքերի բաժնի ղեկավարը) և այլ կարևոր դեր ունեցող կադրեր: Այդ ժամանակվանից սկսած ընկերության ներսում սկսեցին գործել աշխատակիցներին մոտիվացնելու այնպիսի տարբերակներ, որոնց շնորհիվ իրավիճակը կտրուկ փոխվեց:
ԲԱՐՁՐ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ
Google-ի շարքային աշխատակիցների ամսական աշխատավարձը սկսվում է $10.000-ից, իսկ ղեկավար պաշտոններ զբաղեցնող աշխատակիցների աշխատավարձերի չափը գաղտնի է պահվում: Ողջ Սիլիկոնյան հովտում Google-ը ամենաբարձր աշխատավարձ վճարող ընկերությունն է համարվում:
ԿԱՐԵՎՈՐՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆ Է
Աշխատելով ստեղծագործ մարդկանց հետ՝ Google-ում հասկացել են, որ աշխատակիցներին հրամայել անել այն, ինչն իրենց դուր չի գալիս, բացարձակ անօգուտ գործ է: Հենց դրա համար էլ այստեղ բոլորը ձայնի և սեփական որոշումներ կայացնելու իրավունք ունեն:
Աշխատողներից սպասվում է միայն մեկ բան՝ արդյունք: Իսկ թե ինչպես նրանք կհասնեն այդ արդյունքին, իրենց գործն է: Նրանք կարող են աշխատել հանգստի սենյակներում, ժողովները կարող են անցկացնել շենքի տանիքին՝ ճոճաթոռների վրա նստած:
Այստեղ չկան ամենօրյա հաշվետվություններ և սթրեսային այլ իրավիճակներ, բայց աշխատակիցը պետք է ներկայացնի ամենակարևորը՝ արդյունքը:
20% ՍԵՓԱԿԱՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
Սովորական աշխատանքային առաջադրանքներից բացի, Google-ում հնարավորություն են տալիս աշխատակիցներին ժամանակի 20%-ը հատկացնել այն նախագծերին, որոնցից հենց այդ աշախատակիցների կարծիքով Google-ն ամենամեծ շահույթը կստանա: Դա խթանում է նրանց ստեղծագործական կարողություններն ու նորարարությունը:
Google-ի շատ ծառայություններ առաջացել են հենց այս տարբերակով: Աշխատակիցների հղացած գաղափարներից շատերն իսկապես վերաճում են կոմերցիոն հետաքրքրություն ներկայացնող նախագծերի, իսկ եթե նախագծերի մի մասը ձախողվում է, Google-ում համարում են, որ այդպես նոր գիտելիքներ ձեռք բերեցին:
ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ ՏԵՍԱՆԵԼԻ Է ԲՈԼՈՐԻՆ
Աշխատակիցների մոտիվացիան էլ ավելի է մեծանում, երբ ամեն ինչ բաց է տեղի ունենում: Աշխատանքի արդյունքները տեսանելի են ոչ միայն ղեկավարությանը, այլև գործընկերներին:
Այսպես սոցիալական բաղադրիչ է ավելանում պատասխանատվության զգացողությանը, ինչը ավելի արդյունավետ է, քան խրախուսումը կամ քննադատությունը ղեկավարության կողմից:
ԹԻՄԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ
Գրեթե բոլոր նախագծերը Google-ում իրականացվում են թիմերով, որովհետև շփումն ապահովելու լավագույն տարբերակը նրանց մեկ թիմում հավաքելն է: Այստեղ ոչ ոք առանձին նստած չէ: Անգամ գործադիր տնօրենը մի քանի ամիս շարունակ նստում էր փորձառու աշխատակիցներից մեկի հետ նույն սենյակում: Ինչ վերաբերում է Սերգեյ Բրինին և Լարի Փեյջին, ապա նրանք նույնպես միասին մեկ սենյակ են զբաղեցնում:
ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ՅՈՒՐԱՀԱՏՈՒԿ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
Մի անգամ Google-ը փողոցում գովազդային վահանակ տեղադրեց, որի նպատակը նոր աշխատակիցներ գտնելն էր: Սակայն ոչ ընկերության անունը, ոչ լոգոտիպը, ոչ որևէ հուշում չկար դրա վրա: Վահանակի բովանդակությունը հետևյալն էր. «{առաջին տասանիշ պարզ թիվը, որը կարելի է հայտնաբերել e-ի նշանակությունը ներկայացնող թվերի հերթականության մեջ}.com: Նա, ով կռահում էր պատասխանը և բրաուզերում գրում ստացված արդյունքը, հայտնվում էր կայքում, որտեղ նրան սպասում էր ավելի դժվար առաջադրանք: Ի վերջո, առաջադրանքները հաղթահարած թեկնածուները հնարավորություն էին ստանում հարցազրույց անցնել Google-ում:
Ամեն հարցազրույցի վերջում Սերգեյ Բրինն ասում է. «Ես Ձեզ տալիս եմ 5 րոպե: Երբ վերադառնամ, ինձ պետք է բացատրեք ինչ-որ դժվար բան, որը ես չգիտեմ»: Նրան ամեն ինչ հետաքրքրում է, թեկնածուները կարող են պատմել իրենց հոբբիի մասին, մասնագիտական ինչ-որ խնդրի, որևէ բանի տեխնիկական կառուցվածքի մասին. կարևորն այն է, որ թեկնածուն իսկապես գլուխ հանի դրանից: Բացի այդ, Սերգեյը կամայական ելքի դեպքում համարում է, որ իր ժամանակն անիմաստ չի վատնել, այլ ինչ-որ նոր բան է սովորել:
ԱՆԿՐԿՆԵԼԻ ՀԱՐՄԱՐԱՎԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ԱՇԽԱՏԱՎԱՅՐՈՒՄ
Google-ի գրասենյակները նախագծվում են աշխարհի ամենալավ դիզայներների կողմից, և ամեն մասնաշենքում, ամեն սենյակում հաշվի են առնվում ոչ միայն ընդհանուր հարցեր, այլև աշխատակիցների նախընտրությունները և նրանց ազգային առանձնահատկությունները:
Google-ը չի ստիպում իր աշխատակիցներին հետևել որոշակի dress-code-ի: Կա միայն մեկ կանոն. աշխատակիցը պետք է հագած լինի… գոնե ինչ-որ բան: Հիմնականում, սակայն, նրանք նախընտրում են ջինսերով լինել: Իսկ ընդհանուր առմամբ Սերգեյ Բրինն ու Լարի Փեյջը ձգտում են, որ մթնոլորտը Google-ում ուսանողական campus հիշեցնի:
ՄԱՆՐՈՒՔՆԵՐ, ՈՐՈՆՔ ՇԱՏ ԲԱՆ ԵՆ ՈՐՈՇՈՒՄ
Ընկերությունում ասում են՝ Google-ը նախևառաջ մարդիկ են: Եվ այդ մարդկանց հարմարավետությունը պահպանելու համար նրանց տրամադրության տակ են մարզասրահները, գեղեցկության և մերսման սրահները:
Ընկերության տարածքում աշխատակիցները կարող են անվճար սնվել՝ ընտրություն կատարելով մի քանի ճաշարանից ու սրճարանից: Աշխատակիցներին անվճար առաջարկվում է նաև բժշկական օգոնւթյուն, որոշ գրասենյակներ անգամ կից բժշկական կենտրոններ ունեն: Էլ չենք խոսում տարբեր որակավորման դասընթացների, թրեյնինգների մասին, որոնց ծախսերը ընկերությունը նույնպես վերցնում է իր վրա:
Google-ը չի մոռանում նաև աշխատակիցների ընտանիքների մասին հոգ տանել: Երեխա ունենալուց հետո կանայք այստեղ ստանում են 5-ամսյա վճարովի արձակուրդ, տղամարդիկ՝ 2-ամսյա: Եթե աշխատակիցը մահանում է, նրա ընտանիքին 10 տարի շարունակ վճարվում է մահացածի աշխատավարձի կեսը:
Ահա այս ամենի վրա է հիմնվում Google-ի աշխատակիցների բարձր մոտիվացիան, և ահա թե ինչու այս ընկերությունը համարվում է լավագույն վայրը աշխատելու համար: Իսկ ո՞րն է ձեր երազանքի աշխատավայրը:
In this article
- ԱՇԽԱՏԱՆՔ
- ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
- Google աշխատակիցներ
- Google գրասենյակ
- Google գրասենյակներ
- Google-ում
- աշխատանք
- աշխատանք Google-ում
- Գուգլ
- գրասենյակ
- երազանքի աշխատանք
- թիմային աշխատանք
- ինչպես մոտիվացնել
- ինչպես մոտիվացնել աշխատողներին
- լավագույն աշխատանք
- լավագույն աշխատավայր
- Լարի Փեյջ
- հարցազրույց
- հարցազրույց Google-ում
- մարդկային ռեսուրսներ
- մոտիվացիա
- Սերգեյ բրին
- սեփական նախագիծ
Join the Conversation